måndag, december 19, 2005

Måndag

Måndag...

Sällan är man väl riktigt nöjd en måndag. Kanske efter en riktigt tråkig helg iofs. Nu hade jag inte en sån. Utifrån en planerad lugn lördag som spårade ur tidigt så är jag nöjd med helgen.

Julklappsshopping till La Familia på dagen. In till den stora staden. Sjukt mycket folk. Helt säker på att julen var ungefär samma tid på året förra året. Varför kan då tex gamla penisonärer inte handla på tisdag förmiddag i stället för på lördan när vi som jobbar har tid?

När jag blir gammal ska jag som hämnd förstöra för alla yngre. Ska gå extremt långsamt, vägra försöka flytta på mig om man möts där det är trångt och alltid om möjligt försöka betala med mynt...

Kvällen en succe, umgås tydligen bara med idioter. Den lugna fotboll/poker/pizza kvällen slutade med succe hos en mkt road anställd på OK/Q8 vid 04.30 tiden. Skyller allt på mina kompisar. Inte skulle jag skicka konstiga sms till folk, dricka alkohol och låtsas kunna dansa?

Kan inte tro det... Vill inte tro det om mig själv...

Just ja, började med att det var måndag. Inte roligt och varför kan man aldrig somna en söndagkväll? 25.000 i månaden i 25 år och jag slutar jobba imorgon....