torsdag, augusti 10, 2006

Onyttigt & trött eller nyttigt & ånger?

Imorgon är det fredag. Det är absolut roligaste jag kan komma på att skriva just nu.

Dagens boktips : Erlend Loe - Expedition L.
Klart mycket bättre än Naiv. Super.
Så det så.

Dagens lunch utgår idag. Ersätts av A's kval över valet mellan Sibylla eller köpa en yogurt.
Just nu AAAA till Sibylla vs AAa för yogurt.

Äter jag på Sibylla som kommer jag känna mig som en tjockis. Och eftersom jag är seg och tröt idag. För att citera Kramer kommer jag att kunna sammanfattas så här

"... For being fat you're not so jolly..."

Undrar vad Brandon skulle ha gjort?
Det blir Sibylla. Lätt.

A. Med Sibylla låst...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Friday i´m in love....

12:39 em  
Blogger Smiley said...

Ha, for being bitter I'm not so slim =/

12:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home