onsdag, december 21, 2005

Dan före dan osv...

Julglädje!

Till allas glädje kan jag meddela att de trogna läsarna av Le Blogg redan börjat skicka sina julhälsningar. "Geishan & Lois Lane and The Elfs" har bidragit med en julsång i klass med "Fairy tale of New York".

Stora plus i kanten för det.


I övrigt mamma hade inte glömt bort julklapparna till A.

Varför är det så in i helvete jobbigt att gå upp på morgnarna? Eller rättare sagt, jobbmorgnar. På helgerna vaknar man ju tidigt. Man börjar bli gammal. Ser framför mig hur jag blir som farmor. Sittandes och vänta på när morgontidningen kommer vid tre. Faller väl på att jag inte har någon morgontidning.

Troligtvis inte favoritsonen längre. Brorsan fick i veckan "Veckans Ros" i lokaltidningen. Sånt slår nog att skjutsa pappa till jobbet. Tyvärr...

Han är dock först i familjen att få en sån så lite stolt är jag. Jag har lärt han allt han kan nämligen.


A