onsdag, december 21, 2005

Koma

Lunch.

Jag är i koma. Fattar inte hur man kan bli så trött av att äta lite. Skulle behöva en powernap.

Dagens lunch - Sushi - AAA av AAAAA

I dag blir det en gnällig inledning på eftermiddagens session. Hur i helvete kan man ha så här lite att göra som jag har nu. Otroligt. Ikväll måste jag trängas med andra idioter (inklusive mig själv) som inte handlat Julklappar. Misstänker att The Brat inte heller handlat några. Lämnar man dem under gårdagens DN på en bakgata på Kniv-Söder kan nån norpa dem....

Clark Kent och All-in misstänker jag är fullständigt klara med allt sånt.

Dessutom måste jag köpa grejer att hänga i min gran :-)

Det som hängade i granen förra året tog sig Glenn Close med sig till Norrland samtidigt som hon kokade min nalle. För inte kan man ha en gran utan något i? Ljus har jag iofs...

Dagens jullåt är "Mer jul" med Adolfsson & Falk.

Nu ska jag komma på lämpliga nyårslöften under dagen.


A.