måndag, juli 31, 2006

Konstiga saker händer medan man äro på semester

Märkliga saker händer på Le Kontor.

1. Någon har haft sönder den fina kaffeapparaten. Nu står världens billigaste bryggare där istället.
2. En kollega har snaggat sig. Ser ut som en krigsfånge.
3. Det är fullt med myror i entren!

Jag känner mig desillusionerad. Någon som vet vad jag gjorde på jobbet innan semestern?

A. Utan aning.

Ps. Dagens komplinmang, "...You look tanned, you lost that nice looking pale scandinavian skin..." Idioter.

6 Comments:

Blogger ajja said...

Hähä.. Men vad glad i stället surmule.. Här sitter en som i n t e haft semester och får bara 1 v och det om hela tre veckor och 5 dagar!!

11:06 fm  
Blogger A. said...

Sant. Mitt fel. :-)

Surmule?!?! det uttrycket har jag inte hört sen mellanstadiet. :-)))

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Du simulerade jobb innan semestern. Fortsätt med det. :)

12:25 em  
Blogger A. said...

Du har så rätt igen...

Du påminner om den där figuren i Fragglarna. Den allvetande skräphögen (Glitterhögen?!?)

:-)

12:57 em  
Anonymous Anonym said...

Glitterhögen har talat! Eller hur det nu var. :)

Hm... Enligt Wikipedia så heter skräphögen Matilda (Marjorie på engelska), fast rösten görs av en man... Vet inte hur jag ska ta det, men å andra sidan har jag glitter på mig på stranden så jag kanske inte ska säga något alls. *s*

7:20 em  
Blogger A. said...

Svårt det där ... Hehe. Aldrig fel att glittra lite. Hur man väljer att göra det varierar...

9:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home