tisdag, juli 25, 2006

Saker som borde stå i Le Blogg

Men hittills inte gör det för att jag helt enkelt inte på något normalt sätt kan skriva på en lap-top.

Är det bara jag som tycker det är svårare att skriva på en lap-top?

Men om jag skulle kunna skriva något längre och mer sammanhängade och dessutom få en poäng i det så skulle jag tex kunna berätta om;

- Att jag åkt båt till vårt östra grannland och satt onykterhetsrekord.
-Under samma resa på allvar försökt få en svensk att ta ett kort på mig, Lois Lane och Geishan genom att säga "korti korti" för att jag trodde hon var finska.Och att ta kort på allvar hette "korti-korti" på finska...
- Att jag är en sjuhelvetes buggare.
- Att folk har en tendens att dricka för mycket.
- Att min stortå blivit hånad under helgen.

Eller:
- Att alla ni som tror att A är en snäll och trevlig människa med stor sannolikhet har fel. Enligt tveksamma källor är han bland det skenheligaste vi träffat på.
- Att A vid 04.00 tiden på morgonen är en riktig dramaqueen.
- Att han ska bli bjuden på både konserter och musikaler inom en snar framtid. Mina vänner vilka vänner....
- Att persongalleriet över konstiga människor skulle kunna utökas med bland annat.
- Skitäcklig tjockis med unga flickor importerade från varmt land i Asien.
- "Jag tror jag är snyggast på stranden-killen"
- "Jag sms:ar snart ihjäl mig mannen. (aka The Brat)

Eller att jag har byggt en sänggavel. Alldeles själv.
Så fritt fram att spänna fast mig:-)

Men nu kan jag ju helt enkelt inte skriva på en lap-top så ni får ge er till tåls alla ni lärjungar till Le Blogg.


A. Med mycket att berätta men lite inspiration och för långa fingrar.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

din tå hade aldrig blivit hånad om du inte tjatat om att vi skulle dra i den... vem drar i tår?

8:03 fm  
Blogger A. said...

Det var det enda jag bad om, förklarade ju att den blir hoptryckt i fotbollsskorna. Om fler kunnat hjälpa till med det här vanliga problemet hade världen vart annorlunda....

12:07 em  
Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

10:29 em  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

5:11 fm  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

1:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home