fredag, juli 21, 2006

Feg? Dum? Hänsynslös?

Frågan har återigen väckts till liv.

Jag saktar in.
Kliver åt sidan.
Ser till att jag inte tar plats från en kompis.
Viker av helt enkelt.

Fegt? Dumt? Eller hänsynsfullt mot sina vänner? Eller hänsynslöst mot sig själv?

Jag vet inte. Men på gott och ont. Så funkar A. Ska det vara så märks det direkt. Annars känner jag att jag viker åt sidan.
Kanske skitdumt. Ibland känner man att man missar något som andra skulle uppskatta. Jag vet inte.


Det enda jag vet är att go-cart är skitskoj och att jag inte är så bra på det. Fegar ur helt enkelt. Viker av för tidigt. Stänger inte till åt kompisarna som vill förbi.


A. Utan dolda talanger.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

1:56 fm  
Anonymous Anonym said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

5:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home