fredag, juli 07, 2006

Och förresten

Det kan under ett par timmar funnits ett inlägg i Le Blogg under natten som raderats. Eftersom det är min Le Blogg så bestämmer jag.

Utan att berätta vad som stod gick det ut på att det var jävligt synd om A.
Att tycka synd om sig själv utan någon som helst självinsikt är patetiskt tragiskt. Speciellt när det inte är synd om en själv....
Fast det var ett grymt bra inlägg just då. Återspeglade kvällen...
Lois Lane; Alla försök till att återberätta vad som stod kommer att raderas. Omedelbart och för all framtid.


A.

8 Comments:

Blogger Peppe said...

Nu blev jag sjukt nyfiken. Lois Lane, a little help here...?

9:23 fm  
Blogger A. said...

Helt ärligt. Inget ni vill veta.
Kan ge er en ledtråd. Tänk er någon som tycker synd om sig själv. På allvar, gånger 1000 då börjar vi närma oss...

Inget bra alls...

9:26 fm  
Anonymous Anonym said...

allt jag kan avslöja är att det var helt vansinnigt roligt. det var som att läsa någon annans fylle- sms... mera sånt!

10:45 fm  
Blogger Peppe said...

...äsch får väl nöja mej med det. Kram på dej A. Man FÅR tycka synd om sig själv.

10:58 fm  
Blogger A. said...

Blir inget mer sånt. :-)

Men vi kan ju lätt säga att efterfester, bloggning, alkohol, desperation, och fyllediskutioner helt enkelt equals det mest patetiska Le Blogg fått ur sig. Haha...
Vi kan slänga in lite bristande självkritik, total humorlöshet och ändå försöka och självförtroende dip också förresten.

Det värsta var att det i våra öron lät skitkul då. Lagom bittert och självömkande.

Men å andra sidan var det kul att ringa till alla Anna vi känner och sjunga Boten Anna också... :-)

Och just då var vi (jag och min dryckespartner) extremt nöjda med det dessutom :-)

10:58 fm  
Blogger A. said...

Det är förresten jättekul att ringa folk mitt i natten, när de svarar med sömndrucken röst;

- Anna...
- Hon heter Anna, Anna heter hon...

Peppe, du får nöja dig med det. Tyvärr.

11:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Fan också. Patetiska blogginlägg är ju kul. Och så känner man sig själv något mindre patetisk i jämförelse och det är ju alltid trevligt. ;-)

2:53 em  
Blogger A. said...

Ingen hade någonsin känt sig patetisk igen efter det som stod där... :-)

3:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home