onsdag, juli 05, 2006

Spontana människor roar mig.

http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/29_normal.html

Vet inte hur du tänkt nu Carola.
Här tafsar publiken.
Tänkte du spontant, jag går ut i tidningarna, pratar om att jag ska göra ett stage dive.
För alla älskar ju spontana grejer. Bara det att det kanske inte känns så spontant att berätta om det.
Eller att hyra in vakter som ska ta emot dig.

Och sen tafsar de på dig.
Trist.
Men exakt hur hade du tänkt surfa runt på publiken om de inte höll dig uppe med händerna?
Känns som en hand på fel ställe är en risk man får ta nästan...

Fast jag trodde iofs att du skulle med, Guds och Runars hjälp segla en meter ovanför publiken.
Typ som han som gick på vatten.


A. Som hellre tafsas på en faller till marken vid mina stage-dives...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

9:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home