tisdag, juli 04, 2006

Inget Kaffe?

Inte nog med att det är varmt.
Karln slutade aldrig prata heller.
Jag trodde att jag pratade mycket. Inte hälften så mycket som en halvspanjor/halvbritt.

Inte åkte jag hem heller. Utan hamnade här igen. Lika uttråkad som vanligt.

Förresten bjöd de inte på något kaffe på mötet. Vad är det för stil.
Det finns vissa lagar som man måste leva upp till om man har ett möte på sitt kontor. Man är artig. Förberedd. Men framförallt. Man bjuder på kaffe. Inte saft.


Dagens sommarpratare : Greger Hagelin, We och Skateboard och sköna anekdoter. Bäst hittills. I konkurrens med Rheborg. Men vad kan gå fel när man heter Greger.

Dagens värmeattack: När jag satte mig i bilen och brände mig på ratten.

Dagens låt : LA is my lady - Frank Sinatra

Dagens mest korkade : A som bokar möten som han inte kan gå hem ifrån.

Dagens lunch : Egengjord Ceasarsallad. Man måste dock ha Ceasardressing upptäckte jag.

Dagens blåaste : Min lilla bil som hann tvättas "under" mötet

Dagens konstigaste : Min frisyr efter att kört med rutorna nere... Lite Ace Ventura.


I övrigt har politikerna kommit på att ingen under 18 ska få vara med i dokusåpor läste jag. Vore kanske bättre om alla över 18 slapp se dem.
Fast visst kommer Baren tillbaka med Dag-Finn sitter jag som klistrad igen. Vad har egentligen hänt med Meral?

Nu tänker jag snart sätta mig i den blåaste av alla blåa bilar och köra hemåt.

Förresten, är det någon som vet hur man får en annan färg på rubriken. Inte bara någon beskrivning att;

- Döööh, bara ändra i kodningen juh... *Sagt mellan två klunkar Jolt Cola*


A. Utan kaffe hela eftermiddagen.

PS. Skulle lyssnat på de som antydde att jag skulle åkt hem efter mötet... Men bilen blev ren...