tisdag, juli 04, 2006

3 från 1.

Första gången på länge jag är riktigt nöjd med Pop Non-Stop's val av artist till 3 från 1.

Ebba Grön eller Thåström.
Mamma, pappa, barn & Du ska va president,
Nu hoppas jag på Briggen Blue Bird av Hull...

Är Thåström världens mest kända Rågsveds-urinnevånare?

Här händer konstiga saker på jobbet.
Utanför dörren. Ytterdörren, hittar jag en Leatherman.*
Kollegorna har skrattat flera gånger.
Jag är grymt sugen på att gå och ta en Coca-Cola i kylen men det sitter en lapp framför mig där det står

---- NEJ ----


Alltså blir det vatten igen.
Och den som vet hur man somnar lättast när det är snuskigt varmt kan ge mig ett tips. Och nej, inte varmt pga snusk.
När man t.o.m börjar tycka att Drew Carey Show är bra är man trött och borde somna. Men icke...


A.

* Ett slags multiverktyg som jag aldrig kommer att använda men det ser tufft ut.

PS. Är det ingen som en tycker det är lite roligt med en protestlista på ett miljömöte mot Divätemonoxid? Som miljönissarna skriver på?


5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tycker att det är kul, men miljöaktivisterna kanske gillar alkohol bättre än vatten?

12:29 em  
Blogger A. said...

Vart nästan lite rädd att ingen visste vad det var...

Och så fiskade jag kommentarer för jag har så tråkigt... :-)

12:48 em  
Anonymous Anonym said...

Haha. Jo, det ante mig.

1:36 em  
Anonymous Anonym said...

Riktiga miljönissar (som jag) har koll på vatten, kemi, alkohol. You name it. Det måste varit "miljömupps-wanna-be-s" som skrev på den där listan...

Fast var inte det där skämtet ett sånt skämt som florerade på högstadiet, för mig typ -90...?

1:51 em  
Blogger A. said...

Såg det på tv igår. Men du kan ha rätt. Jag tyckte det var kul i alla fall :-)

4:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home