torsdag, juli 06, 2006

Då ska vi se...

Knappt 1.5 dagar kvar.
Semester.
Minst tre veckor. Inte illa alls.

Och eftersom jag ska åka imorgon måste jag kanske packa lite.
60 mil sen skön ensamhet.
Ett par dagar innan jag får abstinens och åker hem igen.

Skor
Shorts
T-shirts
Jeans
Badbraxor
Solglasögon
Tandborste
Läckra kallingar
Strumpor
Badtofflor
Hårgrunks
Böcker
CD's, Vilken musik kör man egentligen bäst bil till?
Solskyddsgrejs
Vanlig tröja

Japp. Jag har allt. Imorgon mina vänner.

Ska tänka på er när jag är ledig. Och le för mig själv. Paddlar runt i en kajak och gör eskimåvändningar. Eller springer uppför fjäll som en Bergsget. Eller sitter i solen på en bergssluttning och läser en bok.
Det ni. Tänk på det när ni jobbar.


A. På mental semester


6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu börjar vi snacka snygg blogg!!

Skönt. Nu behöver man inte skriva packlista till den egna semestern, bara att kåpa - efter vissa justeringar då, typ kallingarna.

3:06 em  
Anonymous Anonym said...

Tur att jag också ska ha semester. Annars skulle jag nog ha varit lite ilsk på dig just nu.

3:06 em  
Blogger A. said...

K. tackar tackar. Nöjd själv ;-) Och med lite hjälp om hur man hittar färgkoder så blev det bra.

Och du har rätt. Alla passar inte i kallingar :-)

Visste ju det Moi, annars skulle jag aldrig skrivit det ;-)

3:14 em  
Anonymous Anonym said...

Så klart... ;-)

4:15 em  
Blogger A. said...

Säger det igen, Le Blogg är alla vänners vän och skulle aldrig drömma om att reta någon... ;-)

4:38 em  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

9:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home