måndag, juli 24, 2006

Gobi-Blogg

Le Blogg är uttorkad. Le Torr.

Jag borde ha och har en massa att skriva om men får inte ner det på "pappret". Säger man så om skärmen?
Inte vet jag.
Hur som helst har jag suttit framför den här datorn i snart en timme utan att få ner ett enda vettigt ord. Eller åtminstone ett roligt ord.
Le Blogg är uttorkad. Åh det grövsta.

Geishan, Lois & Clark...
Mina vänner. Är det några som kan ha kul så är det de.
Grym helg. Hade skitkul.
Onödigt att ni skulle ta med mitt körkort & visakort hem bara.
Om ni vill ha en bild på mig behöver ni bara säga till. Fast ni kanske ville ha det kortet där jag ser lite arg och farlig ut som på körkortet? Det är okej i så fall...



Om man inte har någon mat hemma, inget leg, ett pass som gått ut, inget visakort. Hur äter man då? Antagligen med munnen som vanligt. Men hur får man tag på maten. Kan bli till att palla äpplen ikväll.

Jopp man åker hem till La Casa A - Grande. (Mamma & Pappa A's hus)
För att upptäcka att det inte finns någon mat kvar där alls. Det var bättre när åtminstone lillbrorsan bodde hemma.
Vad äter egentligen föräldrar sen barnen flyttat hemifrån?
Börjar bli mycket orolig för dem.
Tänk om de inte får i sig den näring de behöver.
Tycker Pappa A sett smal ut på sistone. Dessutom fick jag ett par nyinköpta shorts av honom med motiveringen att de var för stora för honom.
Vet inte om det var ett hån eller om han verkligen menade det.
Att de var för stora alltså.


Nu ska jag snart åka lite bil ett tag. Typ till den mindre staden öster om Karlstad men väster om Östhammar. Typ.


A. Lite brunare på magen än på senhösten.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

3:02 fm  
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

9:08 fm  

Skicka en kommentar

<< Home