fredag, september 29, 2006

fingrar, olja och en besk smak av obehag...

Ni vet den där praktikanten jag nämnt.
En liten kille från landet långt borta. Rätt harmlös typ.
Om han nu inte vart en sån som;
  • Helt plötsligt står brevid en utan att man märkt det.
  • Stirrar på en.
  • Ställer jobbiga och konstiga frågor.
  • Ser ut som han flörtar med en hela tiden. Typiskt pliriga ögon.

Och när jag tror att han inte kan bli mer irriterande så händer detta.
A går ut, tar med sig en kopp kaffe. Frisk luft ska insupas.
A stretchar lite lätt, lite höftböjningar, axelrullningar och nackvridningar.

Då hör jag bakom mig
".. Do you want me to massage you?.."
Eh. Nej.
The moment borde vara över. Tills han kör sin avslutning.
"... are you sure?..." och rör på fingrarna i vad jag antar ska likna massage mot mig.

Hur jag reagerar? Som alla normala så klart. Jag ringde en kompis och hånade min praktikant.

A. Stel men inte så stel.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jobbigt läge....;)

4:04 em  
Anonymous Anonym said...

Och äntligen fick du lite kärlek på jobbet precis som du efterfrågat. Good for you! ;-)

4:32 em  
Blogger A. said...

Japp. Äntligen. Lucky me... :-/

4:46 em  
Blogger Peppe said...

Äsch, tacka ja och njut av massagen. Det betyder ju inte att ni måste hångla efteråt...

9:28 fm  
Blogger A. said...

Nej, jag vet men blir lite skrämd av att jag tror att det är vad han vill...

:-)

9:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home