torsdag, september 27, 2007

Le Business...

Ojojoj. Vilken morgon.
Vaknar man av sig själv alldeles för tidigt är det kanon att Beverly Hills går på TV. Brandon. Vilken kille. Idag räddade han hela gänget från en skogsbrand.
Och vilken annan 18-åring diskuterar undervegetation direkt när han ser lågorna.
Att jag sen vid halv åtta somnade om och försov mig hör inte till saken.

Idag håller vi tummarna. Två viktiga affärer.
Den lilla BLÅA bilen och sen något mer jobbrelaterat.

Och jag lovar en bild på bilen så fort den är såld. Ni kan ju vara galna stalkers allihopa som liksom inte vill något hellre än att jämföra annonser på Blocket med bilden på Le Bil...


A.

3 Comments:

Blogger Ninde said...

Brandon, Brandon rättrådig som alltid! Har du börjat upplysa folk som ringer om kamremmen nu då? :)

10:22 fm  
Anonymous Anonym said...

Men det e ju lixom repris repriser på Bevvan nu...såg dessa för inte så länge sen...triiiiiiiiiiiiist! Kan de inte sända dem från början istället...
Jag sitter i lugn & ro & kollar på det på "mårran" nu eftersom jag inte orkar knö på vagnen...så går jag litte efter Bevvan e vagnen rätt behaglig att åka med, men det e klart det slår nog inte en turkos bil ;-)

11:22 fm  
Blogger A. said...

Ninde: Jag vet bara att den har en kamrem och att jag inte bytt den. Det får de som ringer veta :-)

Hade nog inte sett det här avsnittet PPP. Var rätt nöjd.

Har ingen som helst erfarenhet av turkosa bilar. Ingen. :-)

12:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home