tisdag, juni 02, 2009

Dagens dåliga ide...

Kundbesök hos ganska avslappnad kund. En sån som går klädd i jeans t-shirt och Floppa-tofflor* på kontoret.

Alltså tar jag på mig jeans och skjorta. Lagom stilig. Bra hårdag. Lite casual hänger en snygg kavaj på mig.

När jag kommer ut ösregnar det. Alltså vräker ner. Bilen står på andra sidan en grässlänt.
Man kan alltså.

1. Gå runt.
2. Gena över slänten.

Jag genar. Och ramlar. Fram tills nu har jag bara trott att jag blev blöt i gräset.
Icke.
Jag har torkat och har gräsfläckar på hela vaden och ena knät.
Classy.
Inget säger stil och klass som gräsfläckar. Inget.
Bara så ni vet.

A.


* Vilka givetvis borde förbjudas för all framtid för alla som fyllt 8 och ett halvt. Kanske tom beläggas med spöstraff. För de som försvarar dem trots det kanske stening.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

Spöstraff för din felstavning med då ;)

5:16 em  
Blogger A. said...

Felstavning? Var då? Kan verkligen inte hitta någon... :D

8:26 em  
Blogger Ninde said...

Inte okej där A, inte alls okej. Elakt rentav...

12:06 em  
Anonymous lb said...

du har stavat fel, du är kass!

1:05 em  
Blogger A. said...

Ninde: Jasså :-)

Lb: Ja eller så kan man väl säga att någon har misslyckats med allt han företagit sig de senaste åren. Typ Floppat... Att jag ska få lära dig allt!

Mats Sundin. Där pratar vi en riktig kung!

3:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home