söndag, maj 17, 2009

Gråt och tandagnisslan och världens svagaste människa...

Brorson = grinbalja. Vi som kom så bra överrens förra veckan.
Nu motarbetar han mig igen.

Klippning. Kort som fan men oj så skönt.
Men vad är det med mig och egen vilja eller åsikter som saknas.

"...du ska inte köpa det här schampot då? Bra för din hårtyp..."

När det sägs av en söt klipptjej så handlar jag direkt. Hon hade kunnat sagt att jag skulle köpa ett specialschampo för afrohår. Jag hade köpt det direkt.
Bara för att inte verka otrevlig.

Och varför har alla frisörtjejer stora bröst? För inte kan det vara något man lär sig på frisörskolan?

Sen ska jag ha en allvarlig diskussion med solen. Eller skriva en lapp.

"...A, du är medveten om att du är slö och kommer somna om du sätter dig i solen? Och vad medför det?
Jo, att du är rödast i ansiktet av alla du någonsin känt. Genom tiderna. Solskyddsfaktor va?..."


Men antagligen skulle jag inte komma ihåg var jag lagt lappen. Som förmodligen ligger på samma ställe som min kamera, mina extra nycklar och kreditkort.
Var det är ?
På ett bra ställe. Det är allt jag kommer ihåg.

A.

5 Comments:

Blogger Winnie The Pooh said...

A, jag har en teori om de där stora brösten. Tror inte de är så himla stora generellt, det är mer att du liksom upplever dem ur ett underifrån perspektiv vargång du tittar upp från Hänt Extran.

8:38 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

3:42 em  
Blogger A. said...

Fru R: Så skulle det kunna vara. Men är de egentligen inte mer i ett bakomperspektiv?

4:39 em  
Blogger Ninde said...

Grinbalja? Trist farbrorsattityd där.. Fattar du inte att det var en test för att se hur mycket du skulle fjäska för honom? ;)

2:30 em  
Blogger A. said...

Ninde: Han ska bara vänjas av med det. Får nog börja ta med godis så ska han nog bli glad... ;-)

7:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home