måndag, maj 11, 2009

Sammanfattning av helgen

Match. Seger.
Sovmorgon. Vaknade tidigt.
Nytt hårvax. Ful i håret.
Tränade. Kände att det är ett tag kvar till Beach 2009.
Svabbade golvet. Gick in med skorna direkt av misstag.
Köpte ny tröja. Var för stor.
Köpte nya byxor. Var bra. Och svarta.
Gick ut. Gick hem.
Köpte pizza. Orkade inte äta pizza.
Lillbrorsan sökte lägenhet. Fick lägenhet.
Han flyttar hem. Bor alldeles för nära.
Lekt med Brorson. Brorson skratta.*
Drömde om snygg tjej och vattenvärld. Vaknade utan vattenvärldoch tjej.


En ganska bra helg alltså.


A.

* Han har börjat skärpa till sig...



6 Comments:

Blogger Ninde said...

"Orkade inte äta pizza". Allvarligt sjuk ? ;)

5:02 em  
Blogger A. said...

Nej nej.. jag var bara skenhungrig ;-)

5:10 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

"Drömde om snygg tjej och vattenvärld."
För mitt innre ser jag A i en så´n där gigantisk badring susandes ner för en vattenbana a la Skara sommarland...
Men det kanske var fel?

Jag har en så´n bra kommentar A, men jag vet inte om jag vågar...?

5:34 em  
Blogger A. said...

Klart du vågar!

5:38 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Okej, men sen loggar jag ut för att aldrig mer återkomma:
-Det måste varit en VÅT dröm...

(Göteborgs-humor...)

5:49 em  
Blogger A. said...

Fru R: Hehe. Mamma är ju från Gbg så jag tycker det var kul. Men så kul hade jag inte..

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home