måndag, maj 11, 2009

Drömmar

I natt drömde jag att jag bodde i en vattenvärld. Jag jobbade som vanligt men man åkte båt, vattenskoter eller någon liten specialfarkost överallt.

Inte så konstigt. Frånsett att jag hade en tjej som var ansvarig för mina båtresor. Och då även körde båten åt mig.
Om jag träffar en tjej som påminner om henne kommer jag fria direkt.
Direkt.
Vaknade helt varm om kinderna för att jag var så kär i henne.
Och det var absolut inget sexuellt inblandat. Inget alls.
Hon var bara perfekt.
Och kunde köra båt. Och vattenskoter. Och den där lilla konstiga båtliknande grejen som vi använde mest.


A.

4 Comments:

Blogger Ninde said...

A hjärtar Den Lilla Sjöjungfrun? ;)

1:02 em  
Blogger A. said...

Hehe... jag fast ingen fiskstjärt ;-)

3:39 em  
Anonymous ck said...

Var du Kevin Costner?

7:08 em  
Blogger A. said...

Ck: Alltså, det var inte som i Waterworld...

10:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home