söndag, april 26, 2009

Patetiskt, roligt eller bara självförtroende höjande...

Idag har jag gjort något jag faktiskt aldrig gjort förut. Googlat flickor.
Eller googlat flickor har jag gjort förr.
Många olika till och med men idag så höll vi oss till ex.

Kortfattat så har jag åldrats med mer värdighet och stil än dem. Trist för dem och era nya pojkvänner.
Jag gjorde rätt och när de* googlar mig så kommer ni ångra er ännu mer.

Och ja, jag är hemsk. Låt mig höra det.


A.


* vilket de naturligtvis kommer att göra...

5 Comments:

Blogger 404 said...

"Du är hemsk!"
Nu lydde jag faktiskt bara din order. :)

8:26 fm  
Blogger Ninde said...

Googla ex? Gud va omoget av dig. Ja, du är hemsk. Verkligen. Fy.


..hm. Fast den där söta killen i klassen...undrar vad han gör nu? Om man skulle..;)

4:18 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Men... A...
Alltså, OM de nu hade googlat dig (vilke de ju borde ha gjort vid det här laget, funktionen är ju medeltida...)Hur kommer det sig då att de inte har hört av sig och försökt få igen vad de missat...? Undrar jag? Fast jag tänker kanske fel här?

10:30 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

Och ja, jag har googlat ex.

10:30 em  
Blogger A. said...

Fru R: De vågar väl inte och ligger och vaggar i fosterställning och ångrar sig? :D

12:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home