tisdag, april 21, 2009

Skadad

Frånsett att jag är sjukt missnöjd med glad för Pennys skull* gällande derbyt igår har det seglat upp ett orosmoln inför årets match.
Seriepremiären.

Jag tror jag har sträckt mig nu på morgonen. Vem ska då leda grabbarna ut på planen på fredag om inte Il Capitano?

Det värsta av allt? Jag sträckte mig i ljumsken på väg ut ur bilen. Det kan bara tyda på en sak.
Jag är sjukt vältränad. För det är ju samma skada som världsstjärnor får.
En alternativ teori är att jag är gammal. Men den känns inte lika rolig.


A.

* På riktigt glad för henne kan bytas ut mot uppgiven. Och glad för hennes skull. Dock ingen annan som inte förstår att vitt och grönt inte ska kombineras.

6 Comments:

Anonymous Penny said...

Jag blir nästan rörd till tårar.

12:12 em  
Blogger A. said...

Äsch då. Jag var kanske inte rörd till tårar igår men väldigt nära... och kanske inte rörd är rätt ord.

Men egentligen, inte behöver du reagera så över min sträckta ljumske? ;-)

12:32 em  
Anonymous Penny said...

Hm.
Du grät som en liten tjej, eller hur?

Mvh,

Hojna som slet sönder en magmuskel när hon sträckte på sig en morgon.

1:35 em  
Blogger A. said...

Haha. Kanske det... ;-)

Ajajaj. Det verkar jättedumt. :-)

1:43 em  
Blogger Winnie The Pooh said...

- ---- *saknar ord*

5:27 em  
Blogger A. said...

Svarslös Fru R? Oups.

10:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home