fredag, april 24, 2009

It was a week and what a week...

Då sammanfattar vi veckan.

Rotfyllning.
Sjuk utskällning
Arg kund.
Inkopplad chef.
Inte mitt fel.
Träning.
Sommardäck på bilen.
Lägenhetsvisningar åt LB
Glömt bort att CK var i storstan.
Jobbat.
Sovit.
Köpt nya skor.

Ganska bra vecka frånsett utskällningen. Inte ok. Var som ett litet barn som blivit orättvist behandlad. Stackars mig.

Annars undrar jag hur man kan berätta för någon på en lägenhetsvisning att man inte har städat på 6 månader. Ungefär som att gå på dejt och berätta att man inte duschat på 6 månader. Inte för att jag gör det.
Går på dejter alltså.

I övrigt så är det helg och ev planering för kulturaktiviteter planerade. Med The Brat.
Som nu skaffat fästmö.

Alltså är han numer en sjuk stor toffel och kommer knappast godkänna att titta på tjejer i Kungsan som aktivitet.

Och ikväll ska jag sitta i solen på världens vackraste fotbollstadion och kolla fotboll. Räknar kallt med vinst.
Dock inte för mitt lag.


Helgens löfte!
Jag ska vara lite solbränd på måndag. Och med det menar jag röd.

A.

9 Comments:

Anonymous Flickan said...

Får beklaga sorgen över kvällens resultat...
Hoppas resten av helgen blir bättre! Och lycka till med berännan. ;o)

10:07 em  
Anonymous Flickan said...

Får beklaga sorgen över kvällens resultat...
Hoppas resten av helgen blir bättre! Och lycka till med brännan. ;o)

10:07 em  
Blogger A. said...

Tackar tackar.

Och vilket resultat. Jag är härmed officiellt inte intresserad av sport längre. Kom gärna med förslag på vad jag ska sysselsätta mig med. :D

11:01 fm  
Anonymous Penny said...

Du kan ju alltid börja heja på ett annat lag...

10:37 fm  
Blogger A. said...

Penny, så kan man väl inte göra? Eller?

6:36 em  
Anonymous Penny said...

I ditt fall så.. JA.

7:30 em  
Blogger A. said...

Haha.... Men det är väl egentligen inte okej men du gör ett undantag för min skull? Får väl se om du övertalar mig ordentligt när du bjuder mig på match som vi kom överrens om ;-)

7:51 em  
Anonymous Penny said...

Okej. Med kravet att du vid nästa väsentliga derby står på den grönvita sidan! Då kanske jag också talar om för dig hur det kommer sig att jag håller på Hammarby.

Men bara kanske.

11:15 em  
Blogger A. said...

Haha... Vad räknas som ett väsentligt derby? ;-) Men fine. :D

11:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home