torsdag, juli 09, 2009

Tonårsrevolt...

Mamma A har uttalat sig om att mustasch är det fulaste hon vet.
Och eftersom jag var en väldigt snäll tonåring så har jag ju aldrig riktigt gjort någon revolt hemma mot mamma.
Eller pappa.
Eller någon annan.
Den korta historien är naturligtvis att jag var ett väldigt skötsamt och snällt barn.
Och tonåring.

Men nu. Mamma hatar mustasch.
Så nu ska jag odla en fin mustasch under semestern.
4 veckor samlad mustasch-tillväxt borde tom synas på mig.
Hoppas jag.
Kan tillägga att jag inte ens hade någon moppe-musche innan jag var 25. Och då sparade jag ut den.
Men nu är det dags.
Två dagars sparande så här långt och jag ser en viss progress.


Dagens fråga:
Hur svårt är det att kolla om det är rödmarkerat på en toalettdörr innan man rycker i den våldsamt?

Andra gången den här veckan jag råkar utför jätterycket i dörrhandtaget. Hade jag inte vart ett under av sinnesnärvaro hade städarna haft massor att göra.

A.