fredag, oktober 22, 2010

En bra avslutning

En bra avslutning på veckan.
Inför en hel del chefer och kollegor fick jag en stor flaska bubbel.
Och med stor menar jag en vanlig flaska.
Och en liten utmärkelse till kvartalets säljare på hela företaget.
Rätt kul. Rätt stolt.
Och rätt värd det skulle jag säga.

Hur jag firade?
Kom hem. Somnade i soffan. Vaknade. Åt jordnötter. Somnade om. Vaknade. Åt middag. Somnade igen. Vaknade. Gick och la mig.

Nu sömnlös i The Northern Hoods.

A. Nu med bubblor.


Ps. Vad köper man till Le twins donna i födelsedagspresent?

2 Comments:

Anonymous Ida said...

Bra jobbat A! Och du som kanske inte direkt varit på topp alla dagar heller. Tufft :)

Till min brorsas tjej köpte jag en låda missbildade godisar från Bubs fabriksförsäljning (bubs.se). Det var mkt uppskattat. Men det kan ju bli svårt...

11:10 fm  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Var håller du hus??

8:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home