måndag, oktober 11, 2010

Hemma igen...

Hemma från Spanien igen.

Hur bra som helst. 25-27 grader varmt på dagarna. "Jobb/konferensen" tog totalt 2 timmar... Sen tid vid poolen, havet och lite utflykter till en och annan borg.

Sen hem igen igår. Landade mitt i natten i Nyköping. Fick skrapa bilen.
Grät lite då. Eller tror det, tårarna frös nog för det blev kallt i ögonen.

Nu har jag bestämt mig för lite "riktig" semester i november.
Sol, slöa, läsa bok, äta gott, vila och en och annan utflykt.
Ensam om så krävs.
Eller någon som ska med?


A-The semester man

6 Comments:

Blogger Serafim said...

Absolut! Eftersom att du lever i den lukrativa telecom branchen och jag i den fattiga snusfabriken så..

Cap Verde? Ninde, du hänger väl på? ;)

9:08 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

11:42 fm  
Blogger Ninde said...

@Serafim: Självfallet! När nu A är så storsint o bjuder oss. Bara jag slipper bamseklubbscharter-hotell ;)

11:43 fm  
Blogger Serafim said...

Exakt! Bara jag slipper Bamseklubbscharter så är jag väääldigt flexibel...

2:32 em  
Blogger A. said...

Så vad har vi bestämt.

Cap Verde?
Ingen Bamseklubbscharter?
Ingen Bamseklubb alls?

Kan vi åka när som helst?

4:55 em  
Blogger Serafim said...

Japp! Inte sista helgen i november bara. Annars är det fritt fram... man får ju prioritera... ;)

9:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home