torsdag, september 02, 2010

Hmm,.. Kanske åldern...

Som får mig att vara en usel bloggare...
....Eller att folk får faller som käglor för den stora yxan på jobbet. Utan till synes god anledning.
10 pers sen innan semestern.

Skulle vara intressant att veta spelreglerna. Minst.
Men jag har ju fått beställa en ny bil och nu en ny dator så ett tag till blir jag väl kvar.
Tror jag.
Dessutom ska jag enligt rykten få lära upp en person.
Undrar om jag ska vara ordentligt bossig eller mitt vanliga snälla jag?

Annars håller jag på att sätta ihop min egen fem minuters stand-up akt. Allt på begäran från kollegor som jag på något sätt lurat i att jag är rolig.

Hittills har jag avslutningen. Inte helt politisk korrekt men den har att göra med Estonia, ett försvunnet bogvisir och Darins tandställning att göra.


A. Levande men lite äldre.

2 Comments:

Blogger grannfrun spekulerar said...

Ååååh. kan du inte ta det skriftligen för oss? jag vill höra slutet (för) om Darin..

8:24 fm  
Blogger Ninde said...

Du snäll? Kan jag aldrig tänka mig. Tycker du ska köra på ditt vanliga bossiga jag och börja med att visa var h*n hämtar ditt kaffe åt dig ..;)

10:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home