tisdag, juli 13, 2010

2051...

I Le Blogg har det skrivits 2051 stycken inlägg.
Otroligt.
Och jag pratar mer skit än jag skriver. Nästan så jag är glad för mina kollegors skull att jag är på semester.

Annars har jag intagit Öland. Jag badar och svettas.
Och har lärt lille brorsonen att hämta mitt snus.
Altan byggs kvällstid. För varmt annars.

Men imorgon måste jag nog utvärdera mina tv-vanor.
Med mor (som kommer ikväll, ja pappa också) brorsans tjej ska vi på loppis-runda.
Fem års studerande av Antikrundan ska börja betala av sig.
Här ska fyndas!

A.

Ps. Jag har inte smält ännu.
Ps igen. Jag anar regndroppar. Jag måste ut och svalka mig.
Ps för sista gången. Byggledaren ropar att han inte accepterar internetpauser.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

"Byggledaren ropar.." Har du en spökskrivare eller brukar du ropa till dig själv? ;)

7:38 em  
Blogger A. said...

Nja, blev degraderad från den positionen. Min nya roll blev en kombination av hållaiare-byggare-betraktare-kommentator :)

11:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home