söndag, juni 27, 2010

Då så.

Midsommarafton - done.
Tvättat - done.
Sett England få stryk så det sjunger om det- done.

Alltså är jag redo för sista veckan på jobbet. Där jag låtit mina kunder veta att jag går redan på onsdag. Alltså två dagar för bara inne jobb för att slippa nya ärenden. Mycket nöjd med min plan.

Och imorgon är det dags för mina rutiga brallor.

Sen semester. Med ett mål som doktorn satt.

"...A, du ska gå upp 5 kilo under sommaren..."

McFlurry Smarties - here I come.

A.

10 Comments:

Blogger grannfrun spekulerar said...

Rutiga som i Ture Sventon rutigt?

Vilken härlig doktor.

Din plan gör mig grön av avundsjuka. Lite svårt att säga samma sak på mitt jobb^^

9:55 em  
Blogger Serafim said...

VA???? vad är detta? Börja med namedropping bara så där?

10:21 em  
Anonymous Ida said...

Åh Gud så mycket chips jag hade käkat.. Men jag har istället 9 kg att gå ner. Fuck.

10:59 em  
Blogger A. said...

Rutigt som i Ture Sventon ja.

Serafim: Mmm. Såg just det. Min identitet är röjd. :D

But I wont go down alone...

Batman - Bruce Wayne
Zorro - Diego de le Vega
Spindelmannen - Peter Parker
Stålmannen - Clark Kent

Ida: Inte illa. Jag tror inte chips är lösningen tyvärr...

12:38 em  
Blogger Serafim said...

Jaaa jag trodde du skulle slagit till med något mer exotiskt:

A-Alfons
A-Abacus
A-Adiel

eller varför inte Adelbert???

8:40 fm  
Blogger emster said...

kommer du ihåg att jag sa att tyskland kommer vinna hela skiten?

jag tror att jag kommer få rätt!

10:02 fm  
Blogger A. said...

Serafim: Jag är ledsen. Mer exotisk än det som stod nyss är det inte... Dock inte mitt fel. Jag fick inte välja namn... :D

Emster: Jag både kommer ihåg, tror och hoppas du får rätt!

10:42 fm  
Blogger Serafim said...

VA??? Tycker att du klart ska anklaga mamma A för att hon inte förstod din fasta blick som nyfödd ;)

( för övrigt kan jag ju genast börja forska vem du faktiskt är i pölen som kallas telecom.. ;) )

1:26 em  
Blogger A. said...

Serafim: Oss emellan så är jag inte så missnöjd. Tror jag hade haft jobbigare som en Adelbert. :-)

Sätt igång. Håll dig till de stora fiskarna i pölen ;-)

3:14 em  
Blogger Serafim said...

Hahaha! Är för gammal och har lämnat träsket..

9:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home