söndag, juli 11, 2010

1 down 4 to go...

Summering.

Stängde årets affär förra fredagen. Fick SMS av chefen att inte visa mig på kontoret utan ha semester.
Jag gjorde som han sa.

En vecka av olidlig hetta. Bisarr värme faktiskt.
Och jag vill inte visa mig på stranden eftersom jag är smal som en straffånge.
Men lite bad har det blivit. Jag simmar fortfarande som en säl.
Och flämtar som en val om jag befinner mig i solen.
En val som strandat alltså.

Imorgon Öland.
Vara byggledare när Le Twin bygger altan.
Kanske hålla i lite.
Jag menar jag har ju semester och bara för att jag får bo gratis är ju det inte samma sak som att jag är gratis arbetskraft!
Men en present får han.
En mycket manlig slägga.

I övrigt om ni inte hör av mig så kan jag ha smält.
På riktigt.

A.

3 Comments:

Blogger grannfrun spekulerar said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:01 fm  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Just another bullet in the chamber...

Kul att du visar tecken på liv. Keep breathing.

10:02 fm  
Blogger emster said...

gött med bad. trevlig semme!

2:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home