måndag, juli 26, 2010

Aktiv dag.

Sånt måste jag sluta med.

Men att innan klockan 16, på semestern hunnit med såväl att;
Vakna
Äta frukost
Shoppa ny kostym (nästan på barnavdelningen)
Äta lunch
Föra över kort från kamera till dator (ingen risk att jag glömmer bort hur brorsonen ser ut. Den ettochetthalvåringen visade sig vara en riktig linslus)
Cykelrunda
Äta två påsar chips. Små

Nu avrundar jag med en bananglasspinne i soffan.

När jag ser på min to-do list verkar det som jag måste städa imorgon. Fan.

A.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Själv vaknat mm mm mm, jobbat hela dagen i mitt anletes svett för grova peningar, och samtidigt bländat omgivningen med min skönhet såhär semesterutvilad och solbränd. Det är en aktiv dag det, bananglasspinneätande unge man där i soffan
Dr M

2:07 em  
Blogger Serafim said...

Du skulle ju klämt 2 stora chipspåsar och skippat motionen ;)

10:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home