söndag, juli 18, 2010

Surviving the heat

Sjukt mycket bra tips i alla tidningar om hur man sover bra i värmen.

Fortfarande inget som slår Hajks tips om en slang från kylen in till kudden så man alltid har en kall kudde.
Inget slår det. Men jag vill inte prova hemma.

Annars är jag från och med idag inte fotbollsintresserad längre. Ett nytt intresse måste hittas.

Jag har inte smält. Jag har till och med tagit mig hem från Öland.
Nu är jag husvakt åt M&P.
En uppblåsbar barnpool är införskaffad. Vattenspridaren är trimmad.
Nya böcker införskaffade.

Kan bli en bra vecka. För inte vågar man hoppas på regn?
En kompis hemma också.
Måste nog leka med honom också.
Plus att jag har fått instruktioner om att klippa gräset så det inte ser ut som en djungel.
Det exakta citatet var iofs från Pappa A.

"...Ska du vara här så klipper du gräset..."

Lämnade liksom inga öppningar för diskussion.


A.

2 Comments:

Blogger Serafim said...

Haha! Men vaddå semester låter ju hur bra som helst...

8:45 fm  
Blogger grannfrun spekulerar said...

vad göööör du?
Har du fastnat med slangen nånstans^^

10:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home