torsdag, juli 29, 2010

Rejndropps

Många förbannar nog vädret just nu. I alla fall de som bor i närheten av The Northern Hoods eller vår huvudstad som just nu verkligen gör anspråk på världens näst hemskaste sångares, Robert Broberg, "stan är full av vatten".

Men inte jag. Jag shoppar mig vidare till lycka.
En ny tv - vad kan väl vara bättre en regnig dag.
Och, mina vänner, nu har även jag klivit ur tjock-tvns våld. Blev tvungen då texttv-knappen gav upp. Texttv är det viktigaste med tv.
Men det visste ni ju redan.

À.

6 Comments:

Anonymous Ida said...

Text-tv är bra, ja. Men fatta stressen när siffrorna bara rullar hela tiden, såå sakta. Tycker de borde uppfunnit ett snabbare system...

9:49 em  
Anonymous Penny said...

Du kanske skulle ha åkt till Norrland- vi har ryssvärme och solsken!

Jag gläds med dig och din nya tv.
Själv förbannar jag syskonbarnens crappiga musiksmak.
Jag menar, Basshunter? Där nånstans drog jag gränsen och sa aldrig i livet. De straffade mig med att sjunga hela Fredagsmysreklamen a capella trots att jag avskyr den av hela mitt hjärta. Onda jäkla barn.

Min Spotify bönar om att få åka söderut igen...

10:41 em  
Blogger Ninde said...

Text tv? T e x t tv? But why? Vem använder text tv? Till vad?

Other than typ Leffelooser 53, från Hökarängen som tvångsmässigt ska in och kolla V75 stup i ett då. Men trodde inte du hörde till riktigt den gruppen...

11:52 em  
Blogger A. said...

Hej,

Jag är Leffelooser...

1:13 em  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Men idag tittar solen fram i väsby=)

9:20 fm  
Blogger grannfrun spekulerar said...

Att ha en pojkvän som tycker om shopping måste ändå vara det optimala...

2:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home