onsdag, augusti 24, 2011

Insomnia

Har ju lite svårt att sova pga ont i ryggen.
Så fick lite sömntabletter av doktorn.

"ta bara en halv!!!"
"du kommer antagligen känna dig trött dagen efter med".

Kul med läkare som kan sina saker.
Jag kommer känna mig trött. Mest för att de inte funkar och jag ligger och kollar på MacGyver. Som inte alls är lika bra längre.
Inte alls åldrats med stil. Inte som Magnum som går innan.
Fortfarande klass
Och ja. Jag är avundsjuk på hans mustasch och shorts.

Men va fa. Om 30 år och två dagar får jag gå i pension.
Kan sova då.
Nu kom förresten morgontidningen. Eller en morgonpigg/nattaktiv reklamutdelare.
Smällde nämligen i brevlådan.

A.

3 Comments:

Blogger Serafim said...

Vad sött. Jag klev upp rätt exakt 45 minuter senare...

Allvarligt? Borde man verkligen jobba så mycket? Pension låter fint.

9:12 fm  
Blogger A. said...

Vi får utarbeta ett nattkommunikationssystem:-)

Och nej det borde man verkligen inte.
30 år och 2 dagar kvar.

4:25 em  
Blogger Serafim said...

Hahaha! Så du planerar att jobba tills du är 65..

Min plan är att helst bli rik nu..

8:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home