söndag, augusti 14, 2011

Jahopp

Fyra veckor går snabbt.
Semester slut. Obra.
Jobb i ett år typ till nästa år.
Dessutom kass jul & nyår i år.

Men jag har semester sparad. Lite bättre ordning på ryggen så sitter jag på ett lagom varmt ställe i november eller februari.
Och le rygg. Detta evighetskapitel.
För 3000 kronor kan man göra rätt mycket kul.
Eller så kan man lägga den summan på Alvedon senaste året.
Ganska många brustabletter.

Stryka eller kommer jag undan med en piké imorgon?
Inga kostymkunder iaf.
Annars så fyller jag år snart. Så ni inte glömmer.
Jag önskar mig en ny köksmatta.
Sexigt.

A.

8 Comments:

Blogger Serafim said...

Köksmatta??? Aldrig fattat varför man ens har en matta i köket???

Önska dig en resa till Rom eller nåt... ;)

8:49 em  
Blogger A. said...

Aldrig fattat varför man ska ha ett kök... När kommer matpiller?

7:56 fm  
Blogger Serafim said...

Va? Nää det är ju roligt att laga mat.. om man har sällskap till bordet iofs..

8:58 fm  
Blogger A. said...

Ja om man har sällskap... fjärrkontrollen räknas inte va?

1:57 em  
Blogger A. said...

Och nja, kan inte önska mig en resa till Rom. Lite för dyrt för att fylla halvsjutti...

Dessutom så bjuckar mamma på resa för alla i familjen i decemeber när hon fyller år...

Iofs är jag ju billigast att ta med. 1 flygbiljett och ett enkelt litet rum. De andra är ju flera.
Hm...

5:01 em  
Blogger Serafim said...

Näää fjärrkontrollen räknas inte...

Får en sådandär bjudresa nu i september. Fast per person räknat blev jag dyrast. Bara för att jag får ett dubbelrum alldeles själv..

Så en veckas riktig svennig charter med all inclusive tackar man ju inte nej till... när man bli bjuden. Hade jag själv bokat resa hade jag inte valt ett ställe med en vattenrutchbana i mitten på poolen...

2:15 em  
Blogger A. said...

Här blir det en lång helg i någon stad istället. Gillar ju inte direkt att sola ihjäl mig men just nu så lockar faksit en skön solstol och ett parasoll...

2:47 em  
Blogger Serafim said...

Exakt. Jag tycker att det är tråkigt att sola..men med en bunt böcker så går det. Men en vecka om året när det största beslutet för dagen är vilken restaurang man ska äta på behövs.

9:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home