onsdag, augusti 03, 2011

Får man inget på kvällar & nätter så...

Får man passa på på dagen.

Ganska behagligt även för en invalid att ligga och sola på MoP's altan.
Och med sola menar jag att läsa en bok under markisen.
Dock i bar överkropp.

Annars är jag generellt missnöjd med läkare på Danderyd. Och speciellt ryggläkare.
Egentligen den enda jag är missnöjd med.

Annars är La Casa A nysmyckad med nya plastblommor.
Nytt täcke
Ny bäddmadrass.

Den gamla - ca 1 år - åker ut. Ny tunn införskaffad.
Sov sjukt mkt bättre direkt.

Annars är IKEA soliga semesterdagar tydligen då man ska åka dit.

A - Lagom solbränd.

9 Comments:

Blogger Ninde said...

Plastblommor? Gaaah....*ryyys*. But why? Homestyling by PRO? :/

2:51 em  
Blogger A. said...

Alternativet är en uttorkad sak bakom en gardin...

6:15 em  
Blogger Serafim said...

Haha! Plastblommor??? ALLVARLIGT? Det är INTE okej...

Apropå på det hade jag möte i skärgården idag... i bikini.. överskattade tydligt vad jag trodde var en grundbränna..

11:26 em  
Blogger A. said...

Haha. Jag har just kommit fram till samma sak. Solen gillar mig. Min hud gillar rödfärg.

1:48 em  
Blogger A. said...

Snabbfråga. Serafim och Ninde.
Är inga blommor bättre än plast?

9:50 em  
Blogger Ninde said...

"Alternativet är en uttorkad sak bakom en gardin..."

Pratar vi PRO inredaren som stajlat dina fönsterbräden eller platsblommor nu? Vill jag ens veta det..:D

10:13 fm  
Blogger Ninde said...

A: Generellt ja. Speciellt om du har de där hiskeliga tantblommorna typ fejkorkidée i äkta terylenbanylen unt glansplast..?

Möjligen kan jag göra undantag för några enkla gröna plastblad från IKEA i diskret kruka i en stuga på landet. Att ställas fram när man åker för att se mer bebott ut. Security purposes alltså. Sånt är okej.;)

Men i din lägenhet i stan där du åtminstone ibland sover. But why? Blir nästan upprörd här. Ska du promt blomma till det finns det ju tusen o en sorters blommor som är sjukt svåra att ha ihjäl. Riktiga levande ting alltså. Inte läskiga plastwannabees. Så. Skräpning. Jag o Serafim ska väl inte behöva komma hem o stajla åt dig? ;)

10:24 fm  
Blogger A. said...

Det lär ni få göra.

Berätta vad jag ska köpa så skaffar jag dem och lägger ut bilder här. Då får ni även se La Casa A. Eller så handlar ni, kommer hit stajlar upp allt så bjuder jag på, hrmm, te? ;-)

4:09 em  
Blogger Ninde said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

10:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home