torsdag, september 29, 2011

Denna vecka har jag

Lyckats med att;

- Glömma att beställa en sak till kund vilket orsakade lätt panik...
- Få mitt företagskort spärrat av Stockholm Parkering för att de hade fel...
- Vara snygg i håret en dag...
- Ätit alldeles för mycket kanelbullar...
- Blivit chockad över vad medelålderskollega skriver på facebook. Numer känd som fjortiskollegan....
- Haft lite lagom ont i ryggen bara...
- Fått kommentar om att jag ser trött ut den dagen jag känt mig som tröttast. Hur ser jag ut i vanliga fall?


Sen funderar jag på att ta upp en gammal klassiker här på Le Blogg. Dagens kollega. I flera år var det ju bara koreaner det handlade om. Nu finns det ju även fjortiskollegan. Som lägger upp som status på facebook att han "spelar bortamatch" länkar till låten I just had sex osv...
Just ja, 46 är han...

A.

7 Comments:

Blogger Serafim said...

ÄH LÄGG AV!!!!!!

9:42 fm  
Blogger Ninde said...

Äh erkänn att du bara är avis och skulle göra samma sak vid första bästa tillfälle? :D

Skämt åsido du vet väl att åldrandet går i cirkel? Han har peakat och är på väg in fjortisfasen. Igen.. Manligt klimakterium kallas det visst? ;)

10:58 fm  
Blogger A. said...

Det är tyvärr helt sant.

Skulle nästan kunna kopiera in det i bloggen och visa men då skulle jag väl vara snäll och dölja hans namn och orkar inte fixa...

Eller är det kring ryggen du menar med Äh lägg av?

Ninde:
Det är en hypotetisk fråga. Håller inte på med sånt... tyvärr. Och då menar jag inte facebookstatusar alltså.

1:50 em  
Blogger Serafim said...

Syftade på FB status.. alltså allvarligt. Sånt kan man inte göra.. oavsett vad!

3:47 em  
Blogger A. said...

Min åsikt. Dock kanske jag måste meddela när jag lämnar Fransiskanermunkarna...

1:15 em  
Blogger Serafim said...

Absolut! Ser det ljust ut på den fronten?

Har gjort en A den här helgen. Knaprar värktabletter och kan knappt röra mig. Fast kan skylla på förkylning...

2:11 em  
Blogger A. said...

Nja ser inte så ljust ut på den fronten hehe. Jag har alla förutsättningar att bli kvar på klostret...

Aha. Fast jag knaprar inte lika mycket längre. Men visst är det härligt :-(

1:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home