torsdag, december 22, 2005

En morgon.

Godmorgon...

Man vaknar fem minuter innan väckarklockan, hoppar ur sängen, utvilad och känner sig på bra humör, man blir nöjd med frillan. Inga köer till jobbet, man kommer i tid, kaffet är klart och fikabröd på jobbet. Inte illa alls....

Synd bara att det inte var min morgon :-)

Julklappsshopping igår. La Familia kommer bli nöjda. Förresten kanske det var dumt att börja med att inhandla farsans yxa. Folk tittar snett på en när man bär runt på en yxa i ettt köpcentrum :-)

Lakan, handdukar, en microvågsugn inhandlat tillsammans med yxan. Allt på mindre än en timme. Ger mig godkänt för det. Nu ska jag bara bestämma vem som ska ha vad samt att problemet med Brorsan kvarstår.... Har allt och inga intressen. Avstod dessutom att äta på Mcd vilket jag ångrade när jag åkte vidare...

Lång diskussion med Il om det verkligen räknas att min guddotter kan prata om hon bara kan säga ja och utan att veta vad det betyder... Han sa att det räknas. Mycket tveksamt.

A.