tisdag, april 04, 2006

Vad är det för fel på människor (Vissa)

Igår såg jag det sjukaste jag sett på TV. Lola Ferrari. En kvinna som medans hon levde ansågs ha världens största bröst.

Sjuuuukt stora.

Påminde en hel del om de gamla sjökrigsminorna som ligger vid Sjöhistoriska museet. Det pratas om att en smäll av Tyson så dör en vanlig människa. Få ett av de brösten i skallen och du hamnar åtminstone i en lång koma.

Utan att moralisera eller på något sätt fördömma silikonbröst vilket jag egentligen inte har något emot så, what the fuck...

Hur fan kan man vilja se ut som ett missfoster? Hennes bröst var större än basketbollar och klotrunda. Bisarrt. Det värsta var nog att hennes man tvingat henne att göra det. Och satt och låtsades som om att han tyckte det var snyggt.

Var jag såg det? Självklart på den allmänt högt ansedda dokumentärkanalen Kanal 5.

För övrigt är Scrubs skitbra och jag vill gifta mig med Dr Eliott...

A. Utan tillsatser...

2 Comments:

Blogger Studiomannen said...

Jag visste sedan innan hur hon såg ut och *ryser* valde att avstå från programmet.

Men programmet passade rätt bra in i 5:ans tablå! :-D

11:54 fm  
Blogger A. said...

Hade vart glad över att missa det. Samtidigt var man ju tvungen att kolla. Precis som när de äter larver och grejer i Fear Factory. :-)

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home