onsdag, maj 10, 2006

Märkliga saker sker de som äro värdiga...

Le Boss kommer in. Berättar att han höjer min lön. Ska inte vara förhandlingar innan december egentligen med kommentaren.

"this is until then"

Han kommer snabbt tillbaka och frågar om jag har något möte i eftermiddag.
Nope. Det har jag inte.

- Can you guide some guests around Stockholm for a couple of hours?

Japp.


Vilket jävla jobb jag har.
Ser ni en blond kille med tre asiater så kom och säg hej...


A. Er reseledare i bloggvärlden

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt!!! Grattis och njut av både löneförhöjning o solen. Måste genast bege mig ut och börja spana efter en blond kille:)

11:50 fm  
Anonymous Anonym said...

grattis! :-)

12:10 em  
Blogger ajja said...

Grattis!

12:54 em  
Blogger Peppe said...

Felicidades! Vad jobbar du egentligen med (vid sidan om detektivuppdragen)?

1:11 em  
Blogger A. said...

Tackar tackar allihopa.

Peppe; Vet inte om jag vill berätta det exakt här.Någonstans i Le Blogg kan jag ha skrivit något elakt om kollegorna :-) Och det finns en ju en minimal chans att någon ramlar in här. Finns en mailadress där jag kan berätta det...

Men jag är inte bara dektektiv... :-)

4:40 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis, och tackelitack! Slumphamnade på bloggen, och halleluja, jag har sett ljuset. En underbart meningsfull blogg i meningslöshetens tjänst! Ett stycke framtida trogen läsare anmäler sig.

10:30 em  
Blogger A. said...

K; man tackar, då får jag väl sprida lite meningslösheter ett tag till... :-)

10:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home