torsdag, juni 15, 2006

Då så

Då var A tillbaka från diverse utflykter i detta land.
Redo att förgylla er dag igen och samtidigt sin egen dag med trevligt kontorsarbete.

Dagen verkar kunna bli en kanondag. Detta då jag vaknat med ont i halsen.
Redan i bilen hunnit höra på Carola, Patrik Isaksson och en Bentsing (?!?) som är bra på att ljuga.

Med en sån start kan man ju inte misslyckas. Sitter nu på nålar och väntar på att Ledin ska dyka upp. Jag menar det är ju vinna eller försvinna ikväll. Klart vi är laddade och tända!

Kankse kanske om jag har riktig tur så kan chefen lassa på mig ett omöjligt projekt som ska vara klart imorgon. Men då har jag sån tur att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Kankse kanske....


A. Ingen morgonmänniska.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte Bentsin, utan Linda Bengtzinger ditt omusikaliska fån ;). Inte för att Bengtzinger är musikalisk, men om du väntar på Ledin så måste jag skriva så till dig. Ta det inte personligt (bara om du heter Ledin i efternamn). Linda är f ö väldigt vacker.

3:35 em  
Anonymous Anonym said...

Oj förlåt, jag tar tillbaka allt jag skrev. Du var ju sarkastisk. Mitt fel. Du har min medömkan.

3:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home