fredag, augusti 11, 2006

Är det bara jag...

Eller är det så att fler;

- När de äter buffé tar en sista jätteportion för att restaurangen inte ska gå med vinst på mig?
- Tycker toppluvor mitt i sommaren sen för jävligt ut*
- På allvar tycker att Kajsa Bergqvist ser ut som en häst. Lite som Långben's tjej Klarabella.
- Brukar vakna med ett ryck på lördag morgnar och tro att det är arbetsdag?
- Är rejält rädd för att gå förbi samlingar av småkillar i åldern 12-15 pga rädsla att de ska råna mig.
- På riktigaste riktigt allvar vid 30-års ålder tror att jag skulle kunna bli proffs i en sport om jag bara hittade rätt?


Ja inte vet jag.
Och dessutom som servitör på ett ställe som serverar buffé är det rätt osmart att duka bort brickan bara för att någon reser sig. Ideén är ju att man ska kunna hämta mer.
Mer och mer säker. A är ett missförstått geni...


A. Utan bricka, toppluva men ändå rätt skraj...

* Speciellt kombinerat med shorts, flippisar, och en rejält v-ringad tischa...