torsdag, september 14, 2006

Bestämt

Nej nu är det fan dags. Även om jag inte får det andra jobbet måste jag härifrån.
Klarar inte av att vara omgiven av idioter hela dagarna. Idioter som tror att allt funkar om man tjatar. Inte vågar ta egena beslut. Om man tar egna beslut inte våga stå för dem.

Fy fan vad trött jag är på exakt alla här. Tre äpplen höga rövslickare.
Sjuka sjuka människor utan en aning om något.

Om det hänt något speciellt? Nej, blir bara så trött på mentaliteten.

Senast efter jul är det A som hittat något nytt.


A.

6 Comments:

Blogger Ninde said...

Right you are. I en värld full av idioter underlättar det oerhört att ha minst en eller två vettiga kollegor man kan skratta åt eländet med:).

12:18 em  
Anonymous Anonym said...

Jobbar du med smurfarna? Eller kanske ska det vara mot snarare än med. :)

12:37 em  
Blogger Ninde said...

Aha, polletten trillar ner, A jobbar med "dosarna" från fraggellandet på K eller J?;)

1:33 em  
Blogger A. said...

Ninde: Dosarna. Hade helt glömt bort de små figurerna.

Du har så nästan rätt. Bara att det här landet är ihopklämmt mellan de två fraggeländerna. Och lite delat... :-)

1:38 em  
Blogger Peppe said...

Go before it's too late. Det gjorde jag.

1:56 em  
Blogger A. said...

Jag vet. Även om jag inte får det andra så kommer varenda por vara öppen för förslag.

Ungefär som när jag är på krogen ;-)

2:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home