tisdag, september 12, 2006

Kul, verkligen. Jättekul. Det här får vi göra om....

Kunde man väl räknat ut med arslet.
Första gången på länge man förväntansfull sätter sig på sin plats på Stadion får man se dem bli utspelade av GAIS. Av Gais.
Inget ont om Gais men hur många chanser ska de övriga lagen ge DIF att hänga med utan att de lyckas ta den.

Fy fan vad dåligt så var den kvällen förstörd.
Ikväll påbörjas maratonsatsningen.

För övrigt har jag inte snusat på 3 dagar. Lite bra av mig. Nu funderar jag på att börja igen. Det är Djurgårns fel.


A. Bitter. Som fan.

Ps. Dessutom har vi en praktikant här som stirrar på mig. Jävligt obehagligt. Han är lite av en smygare. Helt plötsligt står han bara här och tittar på mig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Smygare är ruskigt skrämmande. Helt plötsligt står de snett bakom en, oftast lite för nära dessutom. *shrug*

10:03 fm  
Blogger A. said...

Precis. Dessutom luktar han illa och ser fånig ut. :-)

10:57 fm  
Blogger Peppe said...

Det här har inte med saken att göra, men kan jag få bli La Peppe...?

2:07 em  
Blogger A. said...

Hehe... Klart du får. Säkert några till som vill bli "la-or"

2:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home