fredag, september 08, 2006

The End

Nicko-Ticko-Tinn låten släpper inte. Fan. Just nu är jag på väg till stjärnorna för 264:e gången idag...

Världens bästa Kung, förutom våran måste vara Karamellkungen. Just inhandlat en stor påse. Med nappar, svampar, colaflaskor, skogsbär, gelegrodor, skumbananer och en och annan kola. Typ ett kilo.

Agenda för Le Helg;
Quality-time med min tv. Och min soffa. De har saknat mig.
Om jag nu ska springa bort alla mina trivselkilon, semesterkilon, året runt kilon, what ever det heter så ska jag ha det bra tills jag börjar träna ordentligt.

Möbelbärning - Så lite som möjligt. Men det utesluter inte att
... jag blir den enda som bär möbler.
... Eller att jag måste gå upp tidigt. Fast om man måste gå upp tidigt så kan jag med gott samvete ligga och kolla på Adam & Eva tillsammans med 1 kilo godis. I sängen.

Kan man höra i syne och vad heter det i så fall? Att man hör i höre? Eller är det någon som för full hals sjunger "ta mig 1000 dagar härifrån"??

Nepp. Hade fel, det var Nicko-Ticko igen. Jag har precis fått byta till mig en polkagristrumpet...

Snart dags att stoppa ner trumpet, mobil och godispåse i väskan och ge mig ut. Kankse till ett segervrål i stil med


"... They can take our lives but never take our freedom..."


A.

2 Comments:

Blogger Ninde said...

Irriterande det där med låtar som sätter sig på hjärnan. Min syrra brukar sjunga såna där klistriga eländen, så i gengäld lärde jag systerdottern sjunga "Boten Anna" he he. Får äntligen gå hem nu själv, ha en bra helg!

7:04 em  
Blogger A. said...

Åh du är rakt igenom ond som lär ut den... :) But I like.
trevlig helg du med!

7:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home