fredag, augusti 03, 2007

Sista dagen på semestern....

Och jag sitter fortfarande på jobbet. Precis som varje dag den här veckan.
Imorgon ska tydligen Le Twin ha revansch i squasch.
Lite som att stjäla godis från barn. Men vill han så vill han.

Sen förra matchen är jag dessutom helt säker på att han är släkt med lillbrorsan (vilket givetvis gör mig till släkt med honom med). Strategiskt nog, precis som Lillbrorsan jobbar hade han plånkan i bilen. Jag blev sjukt överraskad. Köpa hund för en massa pengar funkar men betala för lite bollar. Icke.

Nej, om man skulle jobba vidare lite och tralla på sommarens slagdänga ett tag.
Och ja, det är en pånyttfödd "...och regnet det bara öser ner..."

Idag är min semester officielt slut. Känns kanon.
But I got some good days.
Fan.

Nu måste jag åka någonstans i höst. Men vem fan har semester då?
Och när ska jag vila upp mig i stugan?
Det snöar ju hela tiden i det där jävla landskapet. Bittert.


Inlägget sponsrades att Tony Richardsson.

A.

Någondag ska jag diskutera uttrycket "kräsen blir utan". Då har ni något att se framemot.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag och Z ska dra till solen nångång i november. Ska du med? ;)

8:19 em  
Blogger A. said...

Sign A up. Jag ska med. :)

10:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home