måndag, juli 30, 2007

Sista 8 dagarna...

I lördags, förra lördagen åkte jag hemifrån på sommarsemester. Först en vecka i Halmstad, sommarstaden, med mina grabbs. Fest, stranden och en massa kul stod på programmet.
Vi fick regn, fest och en massa kul.

Men det kommer senare när jag kommit på hur jag ska skriva om det.


Alltså tar vi Karlstad först. En resa från Halmstad som jag trodde skulle ta ca 1-1.5 timmar. Inte närmare 4.5.
Men trevligt sött sällskap hade jag.
Även om hennes kartläsning var sådär. Egentligen under all kritik. Men det var en kul resa.*
Sen blev kvällen en att minnas.**
Av oss alla för olika anledningar.

- CK och Lois Lane är nog det bästa värdparet jag har varit hos.
- Jag kan inte sjunga. Det visste jag sen tidigare.
- Nu vet jag dessutom om att jag inte kan spela Gitarr Hero heller. Enligt obekräfade rykten ser det ut som jag har en handväska på mig när jag försöker spela.
Tyckte själv att jag såg rätt hård ut. Lite som en kortklippt, vit och tondöv Jimi Hendrix.

Men en trevlig kväll.
Om än en lite konstig, vilket jag förstår nu först varför vissa tyckte redan på kvällen.
Och just ja, dialekter är jag rätt dålig på dessutom.


A.

* Om jag nu inte varit en sån gentleman skulle man ju kunna tro att jag hoppade över skylten mot Karlstad bara för att få sitta mer ensam i bilen med henne. Men som jag brukar säga. Inte skulle väl jag?
** Geishan, vi återberättar kvällen så minns du med....

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hallå där- tackar tackar. Det var en galet rolig helg och jag tyckte du såg sjukt cool ut med gitarrhandväskan!

3:10 em  
Anonymous Anonym said...

Tro inte att jag tänker kommentera några djävla sammandrag.. hit med detaljerna ;))

Ps. välkommen tillbaka!

10:51 em  
Blogger A. said...

Lois: Alltid ett nöje att träffa er:) Nu ska jag träna på att se nyanser vilket jag tillsammans med dialekter suger på...
Gina: Det blir detaljer, historier och kanske tom en eller annan anekdot. Men bara för att du bad så snällt... ;)

11:11 em  
Anonymous Anonym said...

Hihi, ja, jag gjorde mitt bästa..
*slår klädsamt ner blicken*

10:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home