onsdag, juli 18, 2007

Och ja, ett erkännande


Le Bear hade rätt. Jag funderar på att komma på Maskeraden som Iceman i Top Gun.

Tänkte egentligen Maverick men Iceman är mer jag. No1 liksom. Och eftersom jag är blond. Antagligen kommer jag be bandet spela "you lost that lovin' feelin"

Men det viktigaste är entreen. Om allt blir som jag vill så är det marschaller som brinner utanför. Jag kommer gående. Samtidigt spelas Highway to the Dangerzone för fullt. Jag kommer gående i pilotbrillor, overall och en hjälm under armen. Tuggandes tuggummi med öppen mun.

Och jag tror jag kan få det rätt porträttlikt till och med...



A. Best of the Best.

5 Comments:

Blogger Ninde said...

..and you can be my wingman anytime..ha ha

Iskallt. Glöm inte att anlägga den rätta störiga men inte alltför smarta attityden. Öva idissling framför spegeln och störiga repliker.. ;)

5:22 em  
Blogger A. said...

Bullshit... You can be mine... :-)

Idisslingen kan jag nog lära mig men att bli störig och tappa min klipska attityd kan bli värre...

6:31 em  
Blogger Ninde said...

Ha,ha,ha...skulle väl säga att du är rätt bra på det ena. Och smart nog för att kunna lära dig det andra. Var nu snäll emot le Twin och le Twin-hund först bara ;)

5:50 em  
Blogger A. said...

:-)

Är alltid snäll.

9:36 em  
Blogger Blocky said...

alltså shit! klockrent! du har inte lust att säga vart du fått overallen ifrån? :) tack på förhand/ Philip

12:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home