måndag, juli 16, 2007

Förresten

Jag var med på tre kort från Kolmårten. På ett av dem tycker jag att jag är riktigt stilig. Kanske tom coolast på Kolmårten. I konkurrens med killen med stickad mössa men en istucken Estnisk flagga.

Idag har jag badat. Sen ringde det. Och jag fick jobba. Avbruten semester heter det va?
Och jag börjar förstå varför mina kollegor tyckte det var kanon att gå på semester en vecka innan mig.

"...det enda som kan tänkas komma upp är det här, viktigt som fan men det lär inte vara några problem..."

Nej. Inte det.


A.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har min mailadress, det är bara att langa hit fotot ;-) Åkte ni på safarin förresten?

10:54 em  
Blogger A. said...

Jasså, bara att langa dit det... Får fundera på det. Men ni har ju redan knäckt min hemliga identitet iofs... Japp, Safarin blev det. Giraffer är lååånga...

Då berättade jag givetvis skrönan om den kräkande giraffen ;-)

5:16 em  
Anonymous Anonym said...

Just do it ;)

6:54 em  
Blogger A. said...

Vi får se.... det kommer ju innebära att du har en hemlighet som är som Fantomens. Du skulle veta hur A ser ut. Kan du leva med en sån hemlighet ;-)

11:48 em  
Anonymous Anonym said...

Men hallå, jag trodde det var if you show me yours I'll show you mine som gällde ;-)

12:44 fm  
Blogger A. said...

Måste ordna ner korten på datorn först hur som helst... :-)

12:41 em  
Anonymous Anonym said...

Excuses, excuses..

7:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home