onsdag, juli 11, 2007

Rubrik is back

Mina rubriker funkar igen. Känns alldeles utmärkt.

Och två dagar kvar till semester. Om man räknar bort idag alltså...
Sen ska dagarna fyllas med sol, sand och slöhet. Jag jobbar efter S-principen.

Och det som stör mig värst är att jag inte hört ett enda sommarprogram. Och dessutom verkar det vara familjesemester i stugan utan A inblandad. Precis som när de åkte till Paris. Att de inte bjuder med Lillbrorsan är förståligt.

Och imorgon Metallica. Tur att jag låtit håret växa, har trasiga jeans och svarta t-shirtar. Om jag känner igen en enda låt? Beror väl mest om deras låtar vart med i någon tv-reklam nyligen. Sen så ska jag bara ladda för Kolmården med två småbarn och en mammig mamma. Och en pappa. Inte mina dock. Ser ni en konstig familj med tre vuxna så är det vi.


A.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du kan ju alltid lyssna på sommarprogrammen på nätet.

2:11 em  
Blogger A. said...

Jo jag vet, men de gamla får man inte med musiken i... jag vill ju veta vad de valt för låtar... :-) Sen så är webradio verboten här...

2:18 em  
Anonymous Anonym said...

Har de inte obegränsat med bandbredd hos din arbetsgivare??

5:22 em  
Blogger A. said...

Haha, hänger nog inte på bandbredden snarare på störselfaktorn...

8:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home