söndag, juli 08, 2007

Hoppet blev inställt. Det regnade. Surt som fan.
Vad är det för jävla väder i det här landet.


Istället blev det en heldagsfest istället. Mycket roligt hände. Som dusch-incidenten.*
Mycket överraskande beteenden syntes.
Mycket överraskande saker hände.

Det mest överraskande upptäckte jag när jag kom hem. På "privata" mobilen som jag nästan aldrig använder. Sjukt överraskande.


Dessutom är A's identitet röjd. Men jag tror Le Blogg kan leva vidare. Även om jag för allt i världen inte kan fatta hur det gått till.... :-)


A.

* Kommer en Le Helg sammanfattning snart. Eller imorgon i alla fall...

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, vad ska man säga? Jag har otaliga talanger helt enkelt. Å vem vill ijenklien vara anonym?

Men bara så du vet, you secret är safe hos mig.

Puss puss! (eller hur det nu avslutades)

2:45 em  
Anonymous Anonym said...

Du hittar alltid på massa tok du;)

2:53 em  
Blogger A. said...

det var nog puss puss ;-)

3:03 em  
Anonymous Anonym said...

Haha. Och jag menade varje ord.. ;-)

3:11 em  
Blogger A. said...

Klart du gjorde Ida ;-)

10:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home